Nekad abbe545 | Ansökan till Servervakt [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albin67

Icke Medlem
Meddelanden
201
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad heter du på discord? Tage123/albin12345678910

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015be6c3a5

Ange ditt födelsedatum 3 Maj 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar upp, går till skolan och kommer sedan hem. Efter det börjar jag spela en stund innan jag går och lägger mig runt kl. 21. På fredagar och lördagar kan jag vara vaken längre, ibland till runt kl. 23-04, men det varierar ibland.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ganska så länge men blev typ nyss Medlem igen, har varit medlem innan. Men jag är iallafall en mogen Medlem som är här för att Rpa och bjuda på extremt roliga scenarion!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 3 gånger om jag gissar rätt, första bannen kommer jag inte ihåg, den andra var att jag tog ut pengar ur en jobb-kassa, den sista var att jag gjorde regelbrott. Juste jag glömde sätta på voice changer och det blev jag också bannad för en gång! Juste en gång till, kommer faktiskt inte ihåg varför jag blev bannad då! Blivit bannad för att jag spelade med plingljud, glömde byta ljudpack.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt på Unive ska se till att alla lirar efter reglerna o att rpn hålls så seriöst som möjligt. Man ska också hjälpa nya spelare att fatta grejer, typ visa dom runt o svara på frågor. Det handlar om att skapa en skön stämning på serven så alla kan ha kul utan massa tjafs. Om nån bryter mot reglerna är servervaktens uppgift att lösa det på ett smidigt sätt. Man ska liksom vara lugn vid sådana ärenden men ändå rättvis, vi ska inte bli allt för arga på spelare som gör fel. De kan faktiskt bli ledsna i verkligheten, hatar verkligen när folk är ledsna. Får en så dålig känsla i kroppen. Men en sammanfattning då, en server vakt har som uppgift att se till så att Medlemmarna följer reglerna, hjälpa nya spelare till servern, och att försöka få in spelare samt att han en så fin och bra rp som möjligt. Inget lall ska ske som servervakt!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Unive, för att jag gillar servern as mycket och vill va med o göra den ännu bättre. Personligen tycker jag att det är viktigt att alla ska få ha kul på servern och känna sig lika välkommnen som alla andra. Har vart här i strax en månad och tycker att rpn är bra osv, men vill minska skjutandet. Jag kommer hjälpa nya spelare som kanske är nya till att rpa och visa hur servern är osv, jag kommer hjälpa alla fina medborgare med det dem behöver hjälp med . Vill också se till att folk följer reglerna, så det inte blir onödigt kaos. Om nån inte fattar något eller om det blir problem, så vill jag va där och fixa så allt blir prima balerina samt så alla medlemmar trivs på servern. Ingen ska känna sig mindre värd!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption. som servervakt det kan t.ex vara att du revivear dina kompisar som du spelar med eller att du har en överenskommelse med någon att revivea dem för ingame pengar. Abuse kan vara t.ex du hamnar i ett scenario med någon din karaktär inte haft de bästa bemötanden och där med ger du felaktiga straff.

Nekad.

Anledning: Uppfyller inte kravet på att du varit permanent avstängd. Du måste invänta 2 månaders period.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka