Nekad dr. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr.

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/u5644444444/

Ditt Hex-ID: 110000153fb5b05

Vad är din discord tagg? gaspack9000

Vem var det som bannade dig? benne00

Bild på banmeddelande: asd1324.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag tydligen copbaita, ja, jag burnade lite grann men ingen copbait från mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt med en kompis och det var en polis som stannade någon men tydligen var det skottlossning (har klipp på när jag blir bannad) och tydligen copbaita jag för jag stod bredvid min kompis och vi stog bredvid polisen, dom sa åt mig att avlägsna och då gjorde jag det därefter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker det var felaktigt, om det inte var det så var det mild mild mild copbait idenärmaste ingen copbait för jag var inte ens där för att störa polisen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad i två dagar för powergaming i sommras typ där jag och en kompis körde ner för en backe och inte "rollspelade på skador" fast själv tycker jag att det fanns ingen allvarlig eller även liten skada att rollspela om. det var bara en nerförsbacke där vi hoppade lite med en bil och landade på alla däck, men idag så hade jag också sett till att detta inte hände.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Borde bara ha kört iväg från första början för man får inte vara nära poliser, jag kommer undvika vara nära dom från och med nu iallafall

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska inte försöka störa med minsta marginalen till poliserna, och för burnadet så slutar jag med det också

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka