Accepterad dougs | Medlem ansökning sspatron1 (Guzzen_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dougs

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas

Vad är ditt discord namn? dougs89

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nils Andersson, 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, bestämd, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han växte upp i ett hem av massa alkoholmissbruk. Föräldrarna drack ofta och konflikter som slutade i bråk och slagsmål var vardag. Redan i ung ålder lärde han sig att klara sig själv och sökte annan trygghet utanför hemmet. Bilar blev hans sätt att fly verkligheten. han började tidigt intressera sig för motorer och mekanik och spenderade mycket tid med att meka lära sig hur saker fungerade och förbättra fordon. I framtiden vill han bygga ett stabilt och lagligt liv. Drömmen är att arbeta som mekaniker och sen utvecklas inom yrket och kanske en dag ha något eget om livet blir bra och han lyckas hålla sig på rätt bana.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och långsiktigt rp. Jag har spelet på några rp servrarn innan så vet lite hur det funkar och så. Jag kan ta förluster i rp, jag försöker skapa en rp som är rolig för andra och inte bara för mig själv. Jag följer även regler och gör det som krävs för att skapa en bra stämning.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid spelar för att själv vinna utan för att scenarot ska bli så bra och realistiskt som möjligt för alla som är inblandade, man accepterar konsekvenser och låter motparten vinna i vissa rimliga scenerion, målet är att få en så bra rp som möjligt och göra den trovärdig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft innebär att man inte gör saker i servern som man inte skulle göra i verkliga livet. Meta gaming, det betyder att man tar info ooc och sen tar man den infon ic

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelet rp innan så jag vet vad man får och inte får göra.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka