Nekad dougs | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dougs

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas Ulander

Vad är ditt discord namn? dougs89

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nils Andersson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, bestämd, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han hade en väldigt tuff barndom hans föräldrar var alkoholister och brukade bråka och slåss när dem blev fulla. Han var väldigt bilintresserad och mekade med bilar mycket. I framtiden vill han fortsätta var mekaniker om det går till sig och om han klarar sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en rolig men seriös roleplay, jag har varit på många servrar innan detta så vet hur man roplayar på bästa sätt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du själv inte försöker ''vinna'' hela tiden. Till exempel, om du blir rånad, istället för att springa därifrån direkt eller skjuta direkt, kanske du går med på att ge ifrån dig pengar eller spelar rädd. Så rånaren får en chans att spela ut sitt scenario ordentligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft innebär att man inte gör saker i servern som man inte skulle göra i verkliga livet. Meta gaming, det betyder att man tar info ooc och sen tar man den infon ic

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt engagerad i rollspel och gillar att skapa scenarion som inte bara är spännande för mig själv, utan också ger andra spelare något

Nekad
Anledning:
Ny på servern, inga logs börja rollspela så vi staffs får perspektiv på hur du rollspelar.
Du är välkommen att ansöka igen om 1-2v.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka