Nekad DouglasAlmqvist | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DouglasAlmqvist

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 28 Juli 2006

Vad heter du på discord? milstq#0691

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Jag är medlem men jag gjorde ett nytt konto på forumet kolla dc själv och jag har cirka 500 timmar!

Hur aktiv kommer du att vara? fredag 10:00 - 22:00
lördag 10:00 - 22:00
södnag 10:00 - 22:00
måndag 10:00 - 22:00
tisdag 13:00 - 22:00
onsdag 10:00 - 22:00
torsdag 10:00 - 22:00

Vad heter du? Irl heter jag Douglas Almqvist Ingame heter jag alexander kvist

Hur gammal är du? 1997 är jag född

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ag klarade teorin så jag tror jag har kortet ja jag är simkunnig mina föräldrar var simlärare och tävlade i simning
när jag växte upp så jag har ärvt lite talang om man säger så, jag har snart tagit alla simmärken STOLT ELE?
men ja, jag skulle säga att jag är simkunnig.!
Har även varit med vid större simtävlingar bla vansbrosimmet.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att skapa en tryggare värld, och rädda folks liv lära upp dom som gör fel i världen FÅNGA kriminella enskilda o förhindra/förebygga gängkriminalitet. Spaningsarbete o allmänna trafikkontroller, rapportera o dokumentera.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? kort fattat ALLT, ja det är ju då att kunna skapa staden till en bättre plats för folk att kunna vara på att
kunna rädda folks liv och att hjälpa folk ur deras problem! och Man kan ju säga så här med folk som
vill ge sig in i kriminella livet att man vill öppna dörren till rummet när man inte vet
vad rummet innebär! Sprida trygghet o fånga bus

Vad vet du om yrket i helhet? jag tycker attdet är ett spännande jobb och jag tycker att det är för mycket rån osv osv osv och jag vill
rycka in och hjälpa till världen/staden att bli en trygg plats för barn osv att växa upp i
Och stoppa alla kriminella! Vill även finnas för brottsoffer o skapa trygghet

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag var polis förut i en annan stad men jag flyttade för att det blev så dåligt väder där! Provade andra saker o flyttade runt men saknar polisyrket o sammanhållningen

Hur är du som person? ja jag är snäll mot alla även om dom är elaka för man ska ej sänka sig till den nivån!
jag skulle passa in i polisyrket iaf!

Är det något vi bör veta om dig? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka