Nekad Douglas | Medlem ansökning (rami)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Douglas

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199106529504/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Delijaj

Vad är ditt discord namn? delipo #2123

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär ska heta douglas delipo och denna karaktär ska vara en kartaktär som är väldigt smart av sig och vet hur man ska tjäna pengar på rätt sätt han ska kanske vara med i något gäng eller i alla fall vara en person som hjälper till för att öka inkomsten för gäng och en själv alltså en business man. hans känslor ska vara att han inte ska vara rädd för någon men detta betyder inte att han ska vara en kaxig person utan han ska bara stå upp för sig själv när det gäller. Han ska vara ca 20-25 år gammal och vara en självständig man. Hans intressen på fritiden är att spela fotboll och basket, men annars gillar han att göra pengar och att köra fina bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att jag borde bli medlem på unive för att jag vill verkligen ta rp seriöst men jag ser ingen annan server som är lika bra på detta som unive. jag har spelat på många olika men jag tycker att det är på unive jag vill köra seriös rp. jag tycker också att just jag borde vara medlem på unive för att förbättra communityt och jag är säker på att jag kommer att sköta mig bra. jag tar alltså detta väldigt seröst och vill verkligen vara en del av unive communityt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag känner att unive är en väldigt trevlig server och den har utvecklats så sjukt mycket med tiden. och jag kommer ihåg att jag spelade på multistaden förr och den var jätte bra men nu har den övergått och blivit till unive och den har bara blivit bättre. unive har även väldigt många erfarna spelare och den har väldigt många online, detta gör att spelet blir mycket roligare och darför väljer jag att ansöka till unive för att den har en mycket bra rp och väldigt många spelare online och man trivs här när man spelar på unive.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom en streamer som heter comsmo. jag fick insperationen av honom att börja spela på unive så jag testade. och jag älskade det jag tyckte rpn var riktigt bra och en rolig server att spela på. jag kollar på cosmo för att också lära mig och bli ännu bättre på att role playa. jag har även sätt flera som streamar unive och det såg väldigt roligt ut. och eftersom det var många olika som streamade det så trodde jag att unive skulle vara en bra server, och det var den!

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill att när jag väl uppnar upp fivem och går in på unive så vill jag att det ska kjännas att man inte spelar utan att det man gör är verklighet alltså vill jag att mitt rollspel ska vara så bra som möjligt så att man inte ens vet att det är ett spela man spelar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål ärr att ha kul och att bilda en riktig stor vänskap på unive roleplay. Samt att bli rik och att kuna spela så att det blir så verkligt som möjligt alltså vill jag att när jag spelar så ska min role play vara perfekt, darför att spelet blir mycket roligare då.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? inte just nu nej. jag har börjat köra på unive just nu och är aktiv väldigt ofta i princip varje dag, och då spelar jag ganska länge. jag väljer att inte köra på andra servrar för att jag vill ta unive väldigt seriöst och det är här jag vill spela. det skulle vara en ära att vara en del av unive som medlem!
 
Tillbaka
Top