Accepterad Arvid0801 | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arvid0801

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? HUgo5604

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Douglas Pettersson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Rolig (men inte på en lall nivå) ambitiös.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Douglas Pettersson hade en tuff uppväxt då både hans mamma och pappa, inte var så snälla mot Douglas. Men Douglas lärde sig att vara tuff o stark utan sina föräldrars närvaro. Så han flyttade till unive för att börja ett nytt och bättre liv. Men det var inte alltid så enkelt som Douglas trodde på vägen kom det många kompliceringar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle säga att jag är rätt så skicklig på RP, då jag både varit krim o massa annat, vet liksom hur man spelar med i scenarios så det blir kul för både parter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara tänka på sig själv, man ska tänka så att det blir kul och bra RP för både Parter då blir det mycket mera roligare för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? När jag var inne och var krim för ungeför 1 år sedan så, stal jag en bil på en (green zone) det blev en kick, där det stod väldigt tydligt värför jag blev kickad och, därför lärde jag mig att aldrig göra dumheter i så kallade (green zone)

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM = Är när man använder bilen som vapen t.ex köra över folk utan anledning. RDM = Är när man dödar någon helt utan anledning vilket skapar väldigt dålig RP.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit mycket aktiv på unive, under en vis period. Har tagit en break i ungefär 1 år. Innan det var jag kriminell, var med i många gäng. Med mycket bra RP. Man kan inte se mina tidigare ansökningar för att forumet fick en nollställing sa min kompis. Så vill gärna bara ha det kul med bra RP.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive! :unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka