Accepterad Douflas | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Douflas

Icke Medlem
Meddelanden
1,094
Reaction score
320
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199149229646

Ditt Hex-ID: steam:11000013200e479

Vad är din discord tagg? douflas

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick över till en annan server när jag var medlem på unive. Jag har nu velat komma tillbaks till Unive nu när jag har börjat spela igen. har inte spelat rp på 2 år nästan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Queentiki hade kollat på mina roller i den andra discorden och då berättade jag att hon kunde banna mig och dra mina roller. Detta var under 2023.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban utan jag hade roller i en annan server vilket man inte får.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Oklart. Spelade som sagt under 2023 och blev bannad då också.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte haft roller alls.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte sökt till en annan rp server när jag var medlem på unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Blev Bannad under 2023 så skulle uppskattas om jag kunde få en ny chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka