Dortan | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dortan

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisa hästberg bil & motor.

Vad heter du IRL? Calle

Hur gammal är du? 14 (fyller år om 23 dagar) [låtsas som att jag är 15]

Hur många timmar har du på Fivem? 74

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att den nuvarande chefen gör väldigt dåligt ifrån sig. Han anställer och sparka hej-vilt och sparkar folk för väldigt dåliga anledningar. Jag blev personligen sparkad tillsammans med många andra för att "jag jobbar för pengarna" när jag gick från sjukvården där jag fick mer i lön till bilförsäljare. Chefen är sällan aktiv och han har ingen koll på sina anställda. Jag vill bli chef där för att jag vill ta över stället och jag kommer försöka mitt bästa att hålla ordning på alla anställda. Jag kommer även anställa några att hjälpa mig att hålla koll på allting. Det skulle även vara askul att vara chef över en bilfirma.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket erfarenhet i yrket bilförsäljare då jag jobbat där tidigare. Jag vet hur man gör allt som bilförsäljare och jag är bekväm med lokalen då jag jobbat på just den bilfirman.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Gustav Gustavsson. Han älskar bilar och från dag 1 så har han viljat vara bilförsäljare. (syns i min whitelist ansökan). Han är 21 år gammal och kommer från USA där han växte upp med sin familj i en svensk skola. Han hade flyttat dit med sin familj från Sverige när han var väldigt ung. Han mötte en kompis där som heter Gurre Alm. Gurre följde med till Sverige där de träffade nya kompisar i Multistaden. Han träffade en grabb som heter Robban på en bar och Gustav fick träffa hans kompisar. Nu är de alla väldigt bra kompisar och Gustav vill bli chef över Marja lisas då han fått sparken av dem. Robban vill hjälpa honom med sitt mål då han tycker att det finns många problem med den nuvarande ledningen där. Gustav har varit en väldigt glad man då allt har gott hans väg tills nu. Nu vill han göra förändring och få ett viktigt jobb. Gustav är även väldigt trevlig och snäll mot alla han möter utom ifall de gör något som han inte tycker om.

Hur ofta kommer du vara inne? flera timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle fortsätta att spela på servern. Jag har redan spelat på servern länge innan jag ens kom på tanken om att bli chef men det skulle såklart inte vara lika roligt. (Men det klart att jag kommer fortsätta att spela och RP'a seriöst)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Jag spelar inte på någon annan stad än Multistaden. Jag har spelat tidigare på en annan stad tidigare men har bara spelat här i flera veckor.

Har du läst våra Regler? Ja, jag är även whitelisted.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka