Accepterad Dorran Von Junior | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dorran8833

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
88
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198109730488/

Ditt Hex-ID: steam:110000108e8a6b8

Vad är din discord tagg? dorran8833

Vem var det som bannade dig? FCDavve

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Unive p ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev Länge Leve i twitter. Tänkte ej att jag gjorde ett regelbrott. Tänkte mera hedra oss.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det vara kvällen då alla gick till en annan rollspelsserver. Då lämnade alla mina kompisar trots att jag tänkte stanna kvar på unive. Då hedrade jag alla mina gammla vänner genom att skriva Länge leve i twitter. Minns inte till 100% vad jag skrev.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde det. Men vill minnas att jag inte skrev free utan Länge Leve

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Efter mina tidigare bans har jag aldrig gjort om de. Under de gammla bansen har jag tännkt igenom dom och funderat på vad jag kunnde gjort annorlunda.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Välja att inte skriva de jag skrev över huvud taget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Att inte små dras med för vad andra gör.
Jag kommer även aldrig hedra/fria ngn ig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka