Antagen Dorran Von Junior | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dorran8833

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
88
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Ditt discordnamn: dorran8833

Ange ditt födelsedatum 6 November 2010

Varför ska just du bli staff? Jag är en person älskar att hjälpa personer och jag älskar att spela FiveM.
Jag borde bli staff eftersom att jag kan underlätta för alla andra staffs och är tillräckligt mogen.
Jag har även tröttnat lite på att rpa ås jag skulle vilja testa vara staff. Tror jag hade passat bra i rollen. Jag har alltid velat bli staff eftersom det verkar roligt och intressant.

Själv kommer jag att bidra med så mycket jag själv kan.
-Vara aktiv i support
-Ta reports Ingame
-Specca mycket scenarion
-Göra bra bedömmningar
-Ha ett trevligt bemötande

Vad tycker du inte fungerar på Unive? inns brister med rp och vissa personer prioriterar skottlossningar .
Även en del Powergaming.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer att specca mycket scenarion göra bra bedömningar ifall någon gör ett fel eller inte..

Ha en bra dialog med andra staffs och ha bra sammarbete.

Banna och få bort de som gör fel.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man har ett trevligt bemötande emot medlemmar och är nogrann i sitt arbete.
Detta är viktigt för att visa att staff teamet är moget och för att visa att man platsar i staff teamet.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att kunna vara aktiv i skolan då jag kommer att logga in på Discord och forumet på skoldatorn.

Så kommer att ta lite ansökningar under vardagar.

Men på vardagar kommer jag att komma in på servern och göra mitt jobb ca 4 h om dagen. Men någon dag i veckan blir det träning och polarna.

Hur länge har du spelat på Unive? Kommer för inte jätte länge sen tillbaka efter en avstängning men har varit staff innan och vet hur det fungerar på unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja. Har varit helper på unive innan.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka