Accepterad Dorran | Ansökan till Servervakt [jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dorran8833

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
88
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad heter du på discord? dorran8833

Vad är ditt Hex:ID steam:110000108e8a6b8

Ange ditt födelsedatum 15 November 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. ag vaknar 07.00 Sedan går jag till skolan och kommer hem vid CA 16.00 Sedan tränar jag ibland. Annars sätter jag mig i vad datorn och gibbar. För det mesta spelar jag Unive.

Sedan vid ca 22.00 Går jag och lägger och mig och vaknar nästa dag och gör samma sak om och om igen.

Men på helgerna hänger jag antingen med polare eller spelar hela dagen. Detta är mitt stora intresse.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 Månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1184936210456662036/1223542288785870888/image.png?ex=661a3b8d&is=6607c68d&hm=cba6c64f01c98b9399dc44063f3110a9b48cb8f9bb551cc66b6e5eeb6d4ffe2d&

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som SV/Servervakt Underlättar man för alla staffs. Kunna lära vanliga medlemmar hur man rpar och själv hålla en hög RP-nivå.
Som SV ska man göra professionella bedömningar och man ska tänka igenom allting man gör.

Man ska kort sagt underlätta för staffs och göra deras jobb lättare med mindre belastning.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag är en aktiv medlem och ser lallar inne på servern överallt.

Ifall jag blir SV kommer jag att skriva i ooc chatten att folk ska bete sig. På detta sett kommer jag att styra vissa scenarion så att ej regelbrott förekommer på servern.

Jag har ett stort intresse för att Spela FiveM och kommer att bli ännu lite mer aktiv och föra bort problemspelare genom mina sv perms eller rapportera till staffs.

Mitt mål är även att bli staff en dag. Här ifrån vill jag ha mina för kunskaper.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ifall min kompis eller jag dör i ett scenario och jag gör /revive (id) på mig eller min polare för att vi inte orkar åka till sjukhuset är detta sjuk korrupt.

Även ifall jag exempelvis är i en skottlossning och någon har sjuutigt mig i benet och de ska kidnappa och jag väljer att kicka de för ngt är detta sjukt korrupt bara för jag eller mitt gäng ska vinna ett scenario. Detta kommer inte att förekomma hos mig.

Det kan även vara så att jag som exempelvis Polis jagar en gängbil och väljer att kicka föraren för att resterande människor i bilen ska åka in in i en vägg så vi kan gripa de. BARA FÖR ATT VINNA SCENARIOT.

Kan även vara så att man stormar ett gänghus och väljer att ha igång toggelid för att se vart personer är så man vet vart man ska skjuta/sikta.

Detta var några exempel på Abuses. Kan skriva mycket mera.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka