Nekad Dorian_08 | Ban överklagan [Emi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dorian_08

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085123949/

Ditt Hex-ID: 1100001430bf96d

Vad är din discord tagg? Dorian#8021

Vem var det som bannade dig? grakke

Hur lång tid var din ban? en vecka!!!!!!

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängde för suntförnuft halvt ooc failrp??

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har varit och plockat ''fina blommor'' för en grabb som heter ross och jag skulle få mina pengar idag och han börja säga att han it ska ge mig pengarna 550k så när jag mötte han så sa han vad ska du göra om jag inte ge dig och jag som har kört andra servrar man kallar support owner för gud och jag sa att jag kmr säga till en gud för han tänkte scamma mig fattar inte hur det är failrp eller suntförnuft?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle få 550k som en kille är tvungen att ge mig men han tänkte säkert scamma mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte felaktig ban?

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag scammade en kille för trodde man fick det hände mig och staff sa att man fick och jag trodde han och sen har jag nu läst reglerna och man får absolut inte scamma och jag visste inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat sagt jag ringer polisen istället för ska säga till en gud!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska ta något ooc för jag har varit van med andra servers där man får säga gud och sånt shit men här får man inte och nu vet jag det :)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka