Nekad Dorian_08 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dorian_08

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085123949/

Ditt Hex-ID: steam:1100001430bf96d

Vad är din discord tagg? dorian00r

Vem var det som bannade dig? V8an

Bild på banmeddelande: image_2025-11-15_010757963.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag snodde 2 pistoler från en stash bil på torget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Just innan jag blev bannad så va jag med i dc samtal och fick inte ens säga mina åsikter blev bara mutad skrek inte ens eller något.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ska erkänna det var fel att ta vapnerna så men jag gav tillbaka vapnerna och bad om ursäkt och detta e min första gång detta händer men tycker fan inte jag ska bli bannad 3 dagar pågrund av det inte just när man har skaffat helg och att man drar alla mina roller när jag skall ha medlem och inte test-medlem. Detta borde ha varit en muntlig varning eller varning 1 inte bli bannad 3 dagar och alla roller indragna. Dem grabbarna fick tillbaka sina vapen och jag ville bara fortsätta rp:a det skulle inte va något mer.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina 6 tidigare banns är runt 2021 tiden jag kunde inte rp:a då men jag kan nu har skaffat så många kontakter och folk i servern igenom att köra socialrp och inte för att vinna och ha makt. Till exemple nu hade jag kört för makt så hade jag inte gett tillbaka vapnerna men ja skiter i dem och gav tbx för jag rp:ar för o ha kul.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha gått in i bilen och tagit borde ha skitit i dem och gått vidare med mitt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska "sno" vid torget och tänka suntförnuft.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka