Nekad Doom_Scar | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Uncle Bao

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/SalimShadyUnofficial/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vilhelm

Vad är ditt discord namn? Bruh#0911

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mike Megic och han har just fyllt 21 år. Han är är född i Afrika men som liten så dog hans föräldrar i en bilolycka, så han fick flytta in hos en fosterfamilj här i Sverige. Han höll på med kriminella handlingar redan som ung, allt från råna butiker till att sno bilar. Men till sist så åkte han fast och det var då han kom på att han inte ville hålla på med det kriminella något mer. Några år efter han kom ut så hade han redan fått jobb inom en rad olika yrken som bilmekaniker, försäkring. Mike är väldigt hjälpsam när det behövs och försöker hålla en god ton mot alla han möter, men om någon kaxar eller inte respekterar honom så kommer Mike att prata tillbaka tills det har löst sig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag kan utveckla och bidra med en mycket bättre rp till servern eftersom jag då kan ansöka till ett nytt jobb som gör det möjligt att bidra med en bättre rp. Detta är inte bara viktigt för mig men även för att jag ska kunna bidra med en bättre rp som är roligare för andra på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom jag har 300+ timmar på denna server och att det är en väldigt aktiv server. Men också att den har bättre rp än de flesta servrar.

Hur hittade du Unive? Som jag sa tidigare har jag 300+ timmar på servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Som jag skrev förut så vill jag bidra med en hög rp nivå som är rolig för alla inblandade i flera olika scenarion som samtidigt är seriös.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bara träffa nya personer, bidra med en bra rp nivå för alla samt att ha roligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka