Don393 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

Don393

Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adis

Ditt discordnamn: kkdfdfi

Ange ditt födelsedatum 3 September 2003

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli Staff där jag känner efter en ganska lång och rolig period jag haft på Unive känner jag att ta tag i taget och ansöka till Staff teamet och kunna bevisa mig själv att jag är en person som kan avgöra och ta svåra val och säga till att inga regelbrott bryts.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker allt fungerar inom unive bra men att det finns visa grejer som skulle kunna fixas så som att visa tar inte rp seriöst.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska samarbeta som ett team och avgöra allt tillsammans för att det ska fungera och att ska kunna vara positivt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag anser att vara professionell är en viktig del och att andra spelare/staffs kan se mig vara professionell. Jag ska inte ta sida, även om min vän är inblandad. Jag ska agera som en domare.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag planerar att lägga upp mitt staffarbete med en tydlig struktur där jag prioriterar balans mellan staff, RP och privatliv.
Kort sagt söker jag efter en balans där jag kan bidra som en bra och professionell som staff samtidigt som jag upprätthåller hög kvalitet på min RP och tar hand om mitt liv utanför spelet.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat i ca 3 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? är beredd för allt

Tillbaka