- Förbjuden
- Meddelanden
- 376
- Reaction score
- 177
Vad är ditt namn i verkligheten? Dominik
Ditt discordnamn: Domi.#6636
Ange ditt födelsedatum 10 September 2009
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag vill hjälpa servern att bli bättre och höja rp nivån jätte mycket på servern för att nu RP nivån på kriminela och vanliga RPare är jäte dåligt och RP nivån har sjukt på senaste månaderna och jag tycket att jag kan hjälpa till må staff teamen så gott som de går. Och jag kan bidra med mina goda kunskaper inom rp och dess regler Staff relaterade ting. Jag har hört mycket bra om staff teamet och att de ska vara trevliga där. Så jag har besstämt mig för att jag vill försöka bli en del av staff teamet och bidra till att servern blir ännu bättre plats och större än vad den redan är. det är många som har klagat på att det finns typ aldrig någon som tar donation och supprt, och jag vill göra att om jag ser nån som väntar på en staff t.ex i support eller donation då vill ju jag hjälpa direkt. jag är en jätte trvlig person som gillar vara med folk och jag kan ta ansvar över stora saker som staff har jag är redo över att ta hand om doma sakerna. jag vill hjälpa folket att unive ska vara en trygg plats att spela på t.ex, en icke medlem kommer och tjuvkåpplar en bil på en almän plats och om jag kommer vara staff då är min mål att höja RP nivån jätte mycket. Och jag är jätte mycket aktiv inom SV men om jag kommer bli staff då kommer jag vara mer aktiv så möjligt det går.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 16:00 - 21:00
tisdag: 16:00 - 22:00
onsdag: 16:00 - 22:00
torsdag: 16:00 - 22:00
fredag: 16:00 - 00:00
lördag: 14:00 - 00:00
söndag: 14:00 - 22:00
Hur länge har du spelat på Unive? 5 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? ag har inte varit steff innan men jag tror att jag kommer vara en bra staff och jag tycket det kommer vara kult som staff. jag har ganska mycket erfarentid inom kommandos också.
/who id (du kollar personen dc roller)
/revive id (revivear personen) - /revive (du revvar dig själv)
/dv (tar bort bilen som är bredvid)
/freeze id (gör så personen inte kan röra sig)
/unfreeze id (gör så att personen kan röra sig igen)
/spec id (Speccar personen)
/skin id (Ger personen skin så hen kan ändra sin karaktär )
/specoff (du slutar att specca någon)
/noclip (du flyger runt och du är osynlig)
/tpm (Du tpar till vald position på kartan)
/ban (id/) (dag) (anledning)
/sc (skriver i staff chatten)
/announce (Du skriver ett meddelande där alla spelare ser )
/sqlbanoffline (hex) (tid) (andledning) du bannar en viss tid
/setjob (id) (jobid) (position i yrket) du ger någon ett jobb
/givecash (id) (summa) du ger spelaren viss summa pengar
/giveitem (id) (sak) du ger spelaren ett objekt
/pm (id) (meddelandet du vill framföra till personen)
/goto (id) (du tpar dig till valt id)
/bring (id) (du bringar valt id till dig)
/bantotal (du ser din hitorik med bans)
/banhistory (steamnamn) (du kollar valt namn historik)
/addkey (nyckelnamn) (spawnar en nyckel)
/clearchatforall (du tar bort chatten för alla på servern)
/sc (text) (du skriver i staff chatten)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? mest är jag bäred för är att vara donation ansvarig och support ansvarig. jag känner att dom kommer passa för mig
Ditt discordnamn: Domi.#6636
Ange ditt födelsedatum 10 September 2009
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag vill hjälpa servern att bli bättre och höja rp nivån jätte mycket på servern för att nu RP nivån på kriminela och vanliga RPare är jäte dåligt och RP nivån har sjukt på senaste månaderna och jag tycket att jag kan hjälpa till må staff teamen så gott som de går. Och jag kan bidra med mina goda kunskaper inom rp och dess regler Staff relaterade ting. Jag har hört mycket bra om staff teamet och att de ska vara trevliga där. Så jag har besstämt mig för att jag vill försöka bli en del av staff teamet och bidra till att servern blir ännu bättre plats och större än vad den redan är. det är många som har klagat på att det finns typ aldrig någon som tar donation och supprt, och jag vill göra att om jag ser nån som väntar på en staff t.ex i support eller donation då vill ju jag hjälpa direkt. jag är en jätte trvlig person som gillar vara med folk och jag kan ta ansvar över stora saker som staff har jag är redo över att ta hand om doma sakerna. jag vill hjälpa folket att unive ska vara en trygg plats att spela på t.ex, en icke medlem kommer och tjuvkåpplar en bil på en almän plats och om jag kommer vara staff då är min mål att höja RP nivån jätte mycket. Och jag är jätte mycket aktiv inom SV men om jag kommer bli staff då kommer jag vara mer aktiv så möjligt det går.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 16:00 - 21:00
tisdag: 16:00 - 22:00
onsdag: 16:00 - 22:00
torsdag: 16:00 - 22:00
fredag: 16:00 - 00:00
lördag: 14:00 - 00:00
söndag: 14:00 - 22:00
Hur länge har du spelat på Unive? 5 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? ag har inte varit steff innan men jag tror att jag kommer vara en bra staff och jag tycket det kommer vara kult som staff. jag har ganska mycket erfarentid inom kommandos också.
/who id (du kollar personen dc roller)
/revive id (revivear personen) - /revive (du revvar dig själv)
/dv (tar bort bilen som är bredvid)
/freeze id (gör så personen inte kan röra sig)
/unfreeze id (gör så att personen kan röra sig igen)
/spec id (Speccar personen)
/skin id (Ger personen skin så hen kan ändra sin karaktär )
/specoff (du slutar att specca någon)
/noclip (du flyger runt och du är osynlig)
/tpm (Du tpar till vald position på kartan)
/ban (id/) (dag) (anledning)
/sc (skriver i staff chatten)
/announce (Du skriver ett meddelande där alla spelare ser )
/sqlbanoffline (hex) (tid) (andledning) du bannar en viss tid
/setjob (id) (jobid) (position i yrket) du ger någon ett jobb
/givecash (id) (summa) du ger spelaren viss summa pengar
/giveitem (id) (sak) du ger spelaren ett objekt
/pm (id) (meddelandet du vill framföra till personen)
/goto (id) (du tpar dig till valt id)
/bring (id) (du bringar valt id till dig)
/bantotal (du ser din hitorik med bans)
/banhistory (steamnamn) (du kollar valt namn historik)
/addkey (nyckelnamn) (spawnar en nyckel)
/clearchatforall (du tar bort chatten för alla på servern)
/sc (text) (du skriver i staff chatten)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? mest är jag bäred för är att vara donation ansvarig och support ansvarig. jag känner att dom kommer passa för mig
Senast ändrad: