Nekad doggerogge linse | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

doggerogge linse

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199024531274/

Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas

Vad är ditt discord namn? Dogge 1337 elit#7216

Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter doggerogge linse. Doggerogge linse gillar att mecka med bilar han har en pappa som heter Pelle som jobbar på mekonomen Pelle har en sambo som heter Josephine och hon jobbar som Polis. Doggerogge linse har en bror som heter Axel axel gillar också att mecka med bilar Axel har bra betyg i skolan och det går väldigt bra för honom med sin skolgång.
Doggerogge linse gillar att spela golf och att vara på fester med sina kompisar.
Doggerogge linse vill hjälpa till i samhället han vill göra den delen som han kan göra. Doggerogge linse vill hjälpa till i samhället så mycket han kan och kanske någon dag bli polis som sin mamma

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem så att jag kan hjälpa till i samhället och försöka att göra vårt samhälle till en bättre plats jag kan även alla steam grund regler.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gör mig intresserad på unive är at spelarna på unive har en hög rp nivå och destu högre rp nivå man har så tycker jag att det blir roligare att spela på servern. Det är också en server som har många spelare online så att det finns alltid folk att hänga med.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive på sättet att en kompis i min klass rekomenderade den som en bra och hög rp nivå server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål på unive satt jag kan göra alla saker jobba överallt. och för att unive har flest spelare by far och schysta spelare som har en bra RP nivå och jag vill vara en del av den

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att få en bättre rp nivå så att man kan göra mer på servern. Men mitt största mål är att bli kriminell så kanske man kan få vara med i ett gäng på servern och det hade varit jätte kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag spelar inte på någon annan server just nu för att jag tycker att unive är den bästa servern på så sätt att dom har en bra rp nivå på deras spelare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka