Nekad Dogge86 | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dogge86

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robert Engvall

Vad är ditt discord namn? Douglasborglycke

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 1986

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Joel Hansson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, målmedveten och självsäker

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Joel 31 år gammal och uppvuxen i en överklassfamilj, jobbat i familjeföretaget sen han var 16år gammal och nu när hans pappa dött så valde han att flytta från stan och starta ett nytt liv. Han är kompetent och kan jobba med i princip vad som helst. Han är engagerad och målmedveten, han gillar det goda i livet och väldigt generös när det kommer till fest. Hans mål är att bygga ett imperium. Målet är att bo i en mansion och ha riktigt fina bilar, helst AMG eller Audi RS7

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag skulle bidra till ett bra RP, jag har lätt att lära känna folk och dom flesta har en tendens att komma ihåg mig och drar sig till mig!
jag är motiverad och har vilja att bli bättre RP-spelare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Spelar ingen roll vem som går vinnande ur ett scenario, det handlar om att det ska vara ett bra scenario och roligt för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? META: Inte ha kontakt OOC för att dra vinning av något slag. RDM: Inte attackera någon utan anledning helt random. Respekt: Visa alltid respekt mot alla spelare och även staff såklart.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har varit Polis på ortenwave. Även spelat på Björnstammen som ambulansförare men nu vill jag gärna utveckla min RP och testa en av dom största, tar ni mig så kommer jag Endast spela på eran server, och jag är Aktiv. Varje dag minst 5 timmar.

Nekad
Anledning: Inga loggs på servern

Gå in och rpa så gör vi en ny granskning, du får ansöka igen när du gjort det ett tag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka