Nekad Doge | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Doge

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? mr_aviation.com

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mohammed Abdullah 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Galen, snäll, självständig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mohammad Abdullah föddes i en liten stad i Syrien och växte upp i en stor familj med starka traditioner och kärlek till matlagning. Hans barndom präglades av utmaningar, men också stunder av värme och gemenskap. Hans kärlek till curry och ris började i tidig ålder när han skulle hjälpa sin mamma i köket och experimentera med olika kryddor. Efter att ha lämnat Syrien under svåra omständigheter flyttade han till ett nytt land för att börja sitt liv på nytt. Där fann han ett intresse för mekanik och började utbilda sig till bilmekaniker. Trots de motgångar han mötte hade Muhammed alltid en positiv inställning till livet och viljan att stå upp för sig själv. Framtidsplaner: Mohamed drömmer om att köpa ett eget ställe, ett ställe han kan kalla hem, där han kan bjuda över vänner och familj på middag med sina egna recept. Hans främsta mål är att börja arbeta i en bilaffär, gärna i Miko, där han kan utveckla sina kunskaper och bygga en stabil karriär. Mohammed har också en långvarig dröm om att en dag öppna en egen verkstad. Hans vision är att skapa en plats där människor känner sig välkomna och får hjälp med sina bilar, oavsett vad

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att hjälpa nya spelare att tjäna pengar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" innebär att man i ett specifikt scenario agerar på ett sätt som till synes gynnar motparten eller deras intressen, snarare än sina egna. Detta kan låta kontraintuitivt, men det finns flera möjliga skäl eller strategier bakom en sådan approach.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutigt mot 12 timmars reglen 1 gång. Att jag inte vill dö igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, vdm, fearRP och suntförnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är bra på RP

Nekad.
Anledning:
Ai skriven text

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka