Nekad Doge | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Doge

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? mr_aviation.com

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mohammed Abdullah 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Galen, snäll, självständig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han kommer från syrien och han äter mest kurry och ris. Han var med och planerade 9/11. Han gjorde så att ett flygplan behövde landa. Han vill jobba på meko, han vill köpa bostad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att hjälpa nya spelare att tjäna pengar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" innebär att man i ett specifikt scenario agerar på ett sätt som till synes gynnar motparten eller deras intressen, snarare än sina egna. Detta kan låta kontraintuitivt, men det finns flera möjliga skäl eller strategier bakom en sådan approach.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutigt mot 12 timmars reglen 1 gång. Att jag inte vill dö igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, vdm, fearRP och suntförnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är bra på RP

Hej @Doge

Jag vill att du utvecklar mer om Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24 h på dig innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka