Accepterad Dodde | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dodde

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? David Larsson

Vad är ditt discord namn? dodde6075

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 1997

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Millgot Stropp, 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Girig, självupptagen och blåögd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kommer från en mindre stad där möjligheterna var små. Millgot vill sikta högre och flyttar därför till storstaden. Framtidsplanerna är att hitta en karriär som passar Millgots livsstil och hans etik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har tidigare erfarenhet inom RP inom 40k. Skulle vara kul att testa en ny typ av RP. Så att skapa rolig PR och scenarion för mig och andra på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det inte alltid ska gå ens egen väg. Att ha en verklighetstrogen RP situation där det inte alltid går som man vill och spela på det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag brukar försöka hålla mig till reglerna pga respekt och att det ska funka bra för alla involverade.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Bidra med förbättringar och god stämning, att kränka eller gå på personangrepp är inte tillåtet, använd inte servern för något som strider mot svenska lagar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en skön och enkel snubbe som kan bidra med rolig RP. Hade varit kul att få testa på RP på det här viset.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka