Accepterad Dmx | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dmx

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2007

Vad heter du på discord? Dmx#9999

Mellan vilka tider kan du oftast spela? brukar alltid spela asså spelar hela tiden men när jag går i skolan är jag inte aktiv hela dagen men meest när jag kan och de är ofta jag kan va online

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader nu

Vad skulle du göra om du blir servervakter? om jag blev sv skulle dva bilar kicka eller ge ban men de beror på vad för slags lall dom gör ifall dom kanske sparkar på bilar från ingenstans och försöker typ slå folk som icke medlem eller typ kalla Securitas för fake snutar de är lall enligt mig ifall jag tycker de är väldigt mycket lall att typ kalla securitas för fake poliser och försöker få uppmärksamhet skulle jag svbana dom och skicka in de i svban så dom får förlängd ban skriva andledning och id steam och om jag tycker staffs ska förlänga ban här är ett exmpel som jag skulle kicka ifall dom har buggade kläder eller nåt du hade jag skrivit i ooc om dom inte lyssnar så skriver jag report men ifall staffs inte ser min report så kickar jag och säger byt armar för dom är buggade eller om hans ben är onsynliga plus när jag var sv förr abuse jag verkligen inte min roll så de är en till sak jag abuser aldrig min roll sen ifall de är större regelbrott ifall nån typ säger nåt rasist eller nåt sånt så skickar en report för de är ondödigt men de beror helt på ifall han kommer till mig och säger de när jag är själv men ifall de andra där ska jag försöka sv ban så snabbt jag kan sen finns de folk som har toggleid på som är jätte fusk ifall man gömmer sig och detta kallas id peak som kriminell på unive för stängde jag alltid av toggleid.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag har spelat på unive rätt så länge nu och jag har varit sv på unive förr så nu ansöker jag igen för bland annat är staff teamet på unive mycket bra dom borde inte fokusera på små regelbrott sen är de bra för mig med för ifall jag blir rdmad du lägger jag en sv ban och ressar mig och att göra serven så bra som möjligt att ban folk som gör regel brott och sen vill jag hjälpa servern med att dva bilar jag gjorde hela tiden när jag va sv här på unive förr så nu vill jag ansöka igen för unive har alltid den serven jag har gillat mest i hela min rp tid här på fivem sen är de bra att jag kan ressa folk som blir rdmade och hjälpa till foklk på servern som typ dör av folk som gör regelbrott sen vill jag också blli sv för jag förrbättra lite hjälpa serven med ge tillbaka till unive för de dom gjorde för mig

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle dva bilar som bara drar massa fps sen skulle jag sv ban folk som förstör servern och bara gör reglebrott för dom ska inte rpa här på unive ifall dom håller på vem vet kanske ansöker medlemskap ansvarig för att hjälpa serven ännu mer en vad jag gör som sv sen är unive en väldigt bra rp nivå men de kan gå snett ibland med visa dom skulle jag göra mig av dirrekt för jag vill att jag ska bidra till sereven på ett bra sätt vad menas att jag vill hjälpa servern bli ännu bättre de kan va omöligt men samtid inte för de finns väldigt bra rp på unive så ansöker till sv igen här

Varför ska just du bli servervakt? jag skulle dva bilar kicka och ban pesoner som inte lysnnar rdamre lallare folk som håller på allmänt som bara är på serven för att lalla dom ska inte va kvar i serven tycker jag därför borde jag bli sv för jag skulle bidra mycket till serven jag är online nästan hela tiden sen var de en icke medlem som drog colt på öppen plats igår på mig skicka rpeort dirrekt jag brukar rapporter många som håller på att förstöra servern allämänt

Varför vill du bli servervakt? för jag gillar själva unive kan inte tänka mig en annan server att rpa på för unive har en bra rp nivå och att jag vill skappa bättre fps på serven med genom att försöka dv bilar så gått de går sen är de kul att va sv att hjälpa till känna sig lite special och för jag är erfaren sv så de är en annan fördel

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /toggleid sätta på nåns id/kick för att sparka ut nån från själva servern/svban ban nån i 60 minuter/revive göra så nån lever/dv ta bort bilar

Är du whitelistad på serven? de är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans yes de har jag men de är inte så stort och kommer faktiskt inte ihåg nåt

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara unive

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka