Ej Antagen djwilli_indahouse | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

djwilli_indahouse

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? djwilli_indahouse

Ange ditt födelsedatum 21 Januari 2012

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att det är kul att läsa ansökningar, att ta intervjuer. Sin medlemskaps ansvarig är ofta den första man träffar på unive. Man ser upp till han. Är man 'dum i huvudet' är det också ofta den första gången man kanske tappar hoppet till servern. Detta tycker jag passar mig, jag gillar att bli sedd upp till. För att inte bli 'idioten' kommer jag ofta tänka hur jag som ansökande hade tänkt på besluten. Självklart kan jag inte bara ge ut accepteringar men jag kommer ha i åtanke hur jag som ansökande hade tyckt om mig som medlems ansvarig.
Jag tror att det kommer vara mycket sammarbete vilket jag trivs i. Jag har spelat mycket hockey och tv-spel som kräver mycket teamwork.
Jag vet själv hur jobbiga dåliga medlemmar kan vara. Det bästa sättet att inte få de att lalla runt med vapen är att inte ge de medlem från första början, detta är ett ansvar som jag trivs i och är fullt medveten om.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är väldigt samarbetes villig och bra på sammarbete. Pga hockey och sammarbetes krävande tv-spel. Jag tror jsg kommer bli sedd upp till som den snälla, erfarna, mogna medelmskaps ansvarige. Jag vet vilka som inte håller standarden men också vilka som är varmt välkomma in på servern. Jag har tidigare erfarenheter inom medlemskaps ansökingar, inte till fivem, men ändå goda kunskaper till detta.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Som sagt innan så ska jag bemöta alla med respekt och ha i åtanke hur den ansökades perspektiv är på beslut. När jag går in i en ansökan för att läsa ska jag alltid tro det bästa och sedan kanske ta ner mina hopp om personen.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Medlem ska vara något man får om man platsar på servern. I roleplay hatar jag lallare och folk som allmänt inte kan rpa. Som sagt bästa sättet att förebygga regelbrott är att inte ge de medlem i första början. Medlem ska inte vara jätte svårt att få men man ska kunna rpa.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna reglerna, veta vett och ettiket. Kunna skapa en karaktär, kan de inte skapa karaktär kan de oftast inte rpa heller.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt största ansvar är att rätt personer kommer in på servern så att mindre lall och andra regelbrott sker. Det bästa sättet att förebygga regelbrott är att inte ge de medlem i första början.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 15.40 - 18.15 Tisdag 17 - 21.30 Onsdag 15.40 - 18.15 Torsdag 19.30 - 21.30 Fredag 15.15 - 17, 20.30 - 00.30 ksk senare Lördag Har hockey match på lördagarna så jag kan vara aktiiv när det inte är match Söndag 10 - 21.30 kommer såklart inte vara aktiv inom min roll hela denna dagen. Kommer inte vara aktiv inom min roll hela tiden men detta är tiderna jag har möjlighet att vara aktiv och tiderna kommer variera men vanligtvis är det såhär.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Om ni ska neka ge gärna anledning så jag kan förbättra mig :)

Senast ändrad:
+++rep riktigt utvecklade svar och känns som om han skulle passa bra inom denna roll!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka