Nekad djurig | Medlem ansökning [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

djurig

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198273438005/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? fr3jdarnn#7573

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Edvin Silva och är 22 år gammal, Han är ifrån Rumänien och flyttade till Sverige i tidig ålder. Hans uppväxts har varit tuff för han och hans familj. Hans Mamma vart diagnoserad med depression samt stress och lämnade familjen. Detta var väldigt jobbigt för Edvin och för resten av familjen. Eftersom mamman drog i tidig ålder så kom pengarproblemen, Familjen hade inte råd med mat osv, Edvin försökte alltid få ihop pengar. Detta slutade med att Edvin började sälja droger. Det gick bra för han. När Edvin vart större så började Edvin hänga med sin bror, även hans bror gjorde samma sak som Edvin. Pågrund av att mamman tidigare hade lämnat familjen så fick även Edvins far även stress, vi var en fattig familj som aldrig riktigt haft det lätt. Senare fick Edvin och hans bror veta att han hade snackat med en tjej i Thailand, detta resulterade senare i att pappan drog och lämnade de två helt själva. Edvin vart mycket påverkad av det också, Edvin kan vara riktigt arg ibland men inom han så är han en helt vanlig 22 åring som inte vill göra något annan än att bara ha trevligt med kompisar och träffa nya människor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag kan kan bidra med seriösa, bra och roliga scenarion, hög rp nivå och jag kommer att försöka få folk att gilla denna server lite extra genom att prata med dom, lära känna dom eller göra något kul tillsammans.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag ser att staffsen gör ett väldigt bra jobb, även när det är så mycket att ha hand om med alla flera hundra spelare. Jag märker även att de flesta försöker rpa så gott dom kan och de gör även rpt mycket roligare.

Hur hittade du Unive? Jag tror de var ungefär vid september, 2020 då jag gick in o kollade lite servrar inne vid server listen och så såg jag servern där.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att hitta nya kompisar och lära känna dom, göra så realistiska scenarion som möjligt utan att det blir löjligt och dåligt. Få alla att känna sig trygga, ha roligt och roliga scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har inte riktigt ett mål men att ha kul med alla på servern och göra många roliga scenarion o stunder med dom.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, just nu är Unive min main server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka