Accepterad DjOgge321 | Medlem ansökning [JHN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DjOgge321

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? DjOgge#4572

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter wasim Ballsson , han kommer från uganda men är adopterad av familjen Ballsson och är 45 år gammal. Wasims intressen är fotboll och ishockey eftersom han spelade de i sina yngre dar. Han gillar även att umgås med släkt och kompisar. Wasim gillar att vara ute i staden och utforska nya ställen. han gillar även att resa runt till olika länder. Wasim blev adopterad till en familj med bra ekonomi och omtänksamma föräldrar. han hade många kompisar och intressen. Det gick bra för han i skolan rätt så höga betyg. Wasim är väldigt generös och omtänksam. När Wasim fyllde 8 började han i boxning för att lära sig och försvara sig själv skolan mot mobbare. Wasim har även en bror som heter Nils och är 77 år gammal och det båda är goda vänner som gillar att umgås och dricka whiskey och röka Cigar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bli medlem för jag kan utföra bra och roliga scenarion för folk på servern. kommer även bidra med en hög rp nivå samt göra så utvecklade scenarion som är lite "utanför boxen" jag hjälper även till om folk gör något smått misstag, så kan jag skriva det i lokal ooc och säga att de t.ex att något är fel så de kan lära sig av det. hjälper även till om någon undrar över något på discord servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man kan spela för att de ska vara roligt för båda parter där inte bara du själv vinner på det så de kan va kul för båda, t.ex i ett butiksrån så behöver du inte köra med en bil som går i 500+ för att bara du ska ha det så bra som möjligt medans andra tycker det är tråkigt.

Hur hittade du Unive? har kört på den innan i ca 1år, kommer inte ihåg hur jag hitta den från början

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka