Accepterad Felo | Medlem ansökning [Agent]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jihad

Vad är ditt discord namn? rooyourboat

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Felo Wasim och är 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Tålamod, lugn och driven.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Felo Wasim är en 24-årig man, 170 cm lång och flintskallig. Han har arabiskt ursprung och växte upp i en miljö där han ofta blev illa behandlad. Redan som barn kände han sig utanför, och med tiden blev det inte bättre – folk visade honom sällan respekt, och han fick utstå många elaka kommentarer. Han visste aldrig vilka hans föräldrar var och tillbringade hela sin uppväxt på ett barnhem. Under sin skoltid blev han ofta retad, särskilt för sin bakgrund och för det faktum att han inte hade någon familj. Trots detta kämpade han på och gjorde sitt bästa för att klara sig. När han fyllde 18 bestämde han sig för att förändra sitt liv. Han hade jobbat extra på Coop under tonåren och lyckats spara ihop en del pengar. Med dessa tog han sitt pick och pack och flyttade till en ny stad, en plats där ingen kände honom och där han kunde börja om på nytt.Hans mål är tydligt – han vill bli framgångsrik, tjäna mycket pengar och bygga upp ett namn för sig själv. Han bryr sig inte om hur det ska gå till och spelar ingen roll vilken person han behöver vara så länge han till slut får den respekt han alltid har längtat efter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att få flera att köra och se till att regler följs så ifall någon inte följer efter regler klippar jag fö de så jobbigt när de händer. Och att hitta förslag som kan förbättra servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att aktivt gör drag eller fattar beslut som hjälper din motståndare att vinna eller få en fördel. Du lägger alltså din egen direkta vinning eller fördel åt sidan för att gynna någon annans framgång i just det scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte göra rdm där man dödar någon utan en riktig anledning. och man får inte copbaita där man försöker alltid få polisens uppmärksamhet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Bara att jag tänker sköta mig. Jag heter rooyourboat i discord och kan inte ändra här i forumet

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka