Accepterad DjOgge321 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DjOgge321

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198402942728/

Ditt Hex-ID: 11000011a62b708

Vad är din discord tagg? DjOgge#4572

Vem var det som bannade dig? Drew

Bild på banmeddelande: unive drew bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde banna mig för att jag la mig ner när vi hade slagsmål för att dodgea hans slag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en person som hade tidigare haft en kniv mot mig hade slagsmål så al jag mig ner med hjälp av en emote för att jag tänkte att de borde räknas som att dodgea men de gjorde de inte så jag slog ner han sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag hade sagt ett jag missuppfattade lite där genom att jag tänkte att de borde väll räknas som en dodge om man lägger si ner om någon försöker slå ner en sp jag hade nog sagt att den inte var felaktig men att jag missuppfattade lite

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare blivit bannad för lall och c logg, jag har tagit lärdom av dessa bans genom att sluta vara så lallig och ta det seriöst och att jag inte behöver logga precis när ett scenario är över eller i slutet på ett scenario. jag har blivit bannad andra gånger men det har överklagast för att de var felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, jag hade inte kunnat lägga mig ner för att dodgea slagen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag gjort

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka