Accepterad ankeshof | Ban Överklagan [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ankeshof

Icke Medlem
Meddelanden
386
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198417526843

Ditt Hex-ID: 11000011b41403b

Vad är din discord tagg? ankeshof

Vem var det som bannade dig? Issa

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror jag blev bannad för jag körde ner i en oneway när polisen var efter mig, jag valde att döda polisen, trots att jag hade möjlighet att köra därifrån. Tror även de bannade mig för jag tydligen hade uppsåt att döda polisen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev jagad av polisen och körde ner i oneway garaget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel absolut, men just där o då kände jag att jag inte hade kunnat köra ifrån dom, vilket jag gjorde på ett jag 10 minuter innan jag körde ner i oneway. Nästa gång skaffar jag polisjag istället för att köra ner och skjuta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tänkt efter vad jag kan göra annorlunda tills nästa gång, för att inte bli bannad igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nästa gång skaffar jag polisjag istället för att köra ner och skjuta då det blir roligare för båda parterna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att nästa gång skaffar jag polisjag istället för att köra ner och skjuta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka