Nekad DJLow | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shabani

Icke Medlem
Meddelanden
288
Reaction score
35
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad heter du på discord? DJ Low#8516

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 15:00 - 00:00
Helger 10:00 - 05:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Varit medlem i 1 år mitt andra dc konto blev borttaget har bevis på att jag varit medlem här i ett år samt att jag har 2021 medlem rollen.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 20 - 25 gånger dom flesta sv bans. Massa felaktiga bans. Har lärt mig från alla RÄTTA bans

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? En Servervakt är en normal individ som låter problem komma till sig och som Servervakt ska du inte leta efter folk som begår regelbrott, utan låta dessa komma till dig. Server vakter är personer med en viss permission alltså mod ingame som gör helper/Staffs jobb lättare, En Servervakt är en sån alla ska lita på. Man ska inte känna sig otrygg eller något. Man ska känna sig helt trygg på servern med alla server vakter.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är lämplig som Servervakt eftersom jag har dom kompetenser som behövs inom att vara Servervakt. Jag är en positiv grabb som alltid tänker en gång innan jag bannar eller kickar. Jag är väldigt bestämd när det gäller att banna eller kicka. Jag vågar helt enkelt sätta ner foten och ej vara rädd som jag vet att dom flesta brukar vara rädd för att göra.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra Servervakt för mig är följande:

1. Positiv person.
2. Sätter ner foten när det behövs.
3. Snäll mot alla.
4. En som inte bryter mot regler.
5. En som har klipp på bans.
6. Att kicka för t.ex. Powergaming är INTE rätt. Man ska t.ex. skriva "Powergaming, Kör på berg med lyxbil i hög hasighet.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption: Är samma sak som SV abuse skulle jag anse. Det är helt enkelt att man t.ex. återupplivar sig själv mitt under t.ex. skott scenario vilket är ett grovt regelbrott och kan leda till indragen Servervakt och ban på servern.

SV Abuse: Vi kan ta ett annat exempel. Ett annat exempel på SV Abuse, vi säger att vi är på butiksrån. Och att jag är rånaren. Jag har rånat klart butiken samt förhandlat. Nu kommer vi till flykten. När flykten börjar kör man ju iväg. DÅ kanske man kör till en skog jätte snabbt så ingen ser och när man kommer ditt dvar man bilen så ingen ska veta att personen är där. Det är ett exempel på SV Abuse och kommer leda till indragen Servervakt och ban på servern.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top