Nekad djhamood | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edwinho

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? edwin.se

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2006

Berätta om din karaktär. Giovanni Gabro, 26 år gammal och är bosatt i en källarlägenhet i Sverige medans föräldrarna är fast i Irak, efter en utlandsresa. Giovannis uppväxt har varit väldigt tuff då han bott själv i 15 år eftersom hans föräldrar togs av IS och sedan dess inte träffat dem. Anledningen till att dem är kvar i Irak och att Giovanni är i Sverige beror på att Giovanni och hans föräldrar var på en utlandsresa i Gran Canaria, då mellanlandade de i Irak och blev tillfångatagna av IS. När Giovanni kom tillbaka in till Sverige bodde han hos en svensk familj som behandlade honom som ett djur. Då satsade Giovanni på kriminaliteten och flydde hemifrån. Giovanni behövde då sova i olåsta källare. Tio år gammal och började redan sälja droger hit och dit och blev till slut tagen av polisen och satt i ungdomshem tills Giovanni blev 15 år men det stoppade inte honom. När Giovanni kom ut så hamnade han i Rinkeby där han blev springis till äldre grabbar med vapen i utbyte av pengar och skydd. Detta var anledningen till att Giovanni passade in med alla kriminella som bodde där. Tiden gick och Giovanni blev äldre, och fick hålla sitt första handvapen. Giovanni gjorde även sina första jobb med grabbarna från Rinkeby mestadels personrån & pengatvätt). När Giovanni tjänade ihop sina pengar klippte han sina första offer. Han fick cash & droger och flydde till Unive där hans kriminalitet möjligtvis precis börjat med ett nytt gäng.

(Giovanni är mycket impulsiv av sig, men håller en täckmantel över sitt kriminella liv. Han ser på utsidan ut som en högklass svenne, men är egentligen till mestadels kriminell. Men han har börjat lugna ner sig lite nu, så att det är mest ringa narkotikabrott och brott mot knivlagen osv. Alltså är han inte grovt kriminell längre. Hans mål är att skaffa en fin villa, och en fin bil. Såklart vill han även skaffa trevliga vänner.)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tänker bidra med den bästa rpn jag kan. Jag kommer så bra som möjligt följa min fasta karaktärshistoria som jag alltid genom alla tider jag har rpat på. Jag vill kunna kunna rpa till fullt ut, utan att känna mig begränsad. Jag kan också bidra med mycket bättre rp utan begränsningar såklart. Jag bör även bli whitelistad pågrund av mina kunskaper. Jag har rpat i över 2 år nu, och jag anser att det håller till en bra nivå som matchar eran rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska få en rolig upplevelse, alltså rpar man för att den andra ska ha kul.

Hur hittade du Unive? Hittade Unive 2020 när jag började rollspela.

Nekad, Utveckla ''Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?''

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka