- Meddelanden
- 121
- Reaction score
- 3
Ban-referens
fivem-blåljus-g3k5 — FiveM, Utgår 2026-03-15
Anledning: Ej angivet
Bannad av: Troik
Visa på portalen →
Berätta vad som hände jag hade fått en prio till GS, macken i Gs nära rondellen där ser jag oppsens bil som någon har kopplat fast med rep, vet ej varför, men det var så när jag kom fram, så jag hoppar ut ur min bil när flera springer runt där som är från oss, och då skjuter jag däck för tänkte så att han inte kunde köra och få med den bilen som va med oss för det är ju svårare att köra utan däck, sedan 2 timmar efter vart jag bannad kanske eller 1 minns inte.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja, det var ju inte riktigt tänkt att jag skulle hoppa ut och skjuta på däcket, när man kollar på de ser de rätt så dumt ut när han är fast spänd med rep i vår bil.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? att vara mera diskret och kanske åka lite på avstånd och kolla på när dem andra håller på istället mot dem som vi har krig mot.
Varför ska vi ge dig en till chans? eftersom att jag vet att jag har gjort fel och detta kommer ej hända igen därför tycker jag att jag ska få en till chans
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja