Accepterad Dj0ret | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dj0ret

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? Dj0ret#2104

Ange ditt födelsedatum 4 febuari 2004

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Då jag vet att folk, vill ha whitelist det är många som ansöker och få som accepterar, samt jag vill hjälpa alla som vill få whitelist och göra servern till en bättre plats, då jag vet själv hur det är att vara någon som söker efter wl och att vänta inte är kul, jag tror att jag kan hjälpa till med att få det bättre på Unive

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? ni borde välja mig för jag tycker och tror jag kommer göra ett bra jobb. jag är en trevlig person och är aktiv varenda dag och kommer ta wl varenda dag jag kan så fort jag har tid över kommer jag att kolla på wl ansökningar och förklara och beskriva vad folk ska utveckla om dom behöver det och skriva vad dom gjorde bra så folket vet vad dom ska fokusera lite mer på, på deras ansökningar kommer bidra med allt jag kan.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra snällt. Jag respekterar dom men då förväntar jag mig också respekt tillbaka. Man ska bemöta dom på ett trevligt sätt så att dom känner sig välkomna och inte blir obekväma/stressade. Jag ska också vara intresserad av vad dom berättar så att dom känner att jag lyssnar och att dom verkligen vill berätta.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag tror att jag hade kunnat påverka whitelist rollen väldigt bra och positivt, Genom att ta många intervjuer och ansökningar. Jag kommer självklart inte godkänna alla ifall nån verkar lite lallig så kommer dom inte få wl. Jag kommer vara snäll och öppen men jag kommer inte godkänna alla bara för att dom är snälla eller låter snälla utan jag kommer godkänna dom om dom kan många regler och att jag känner att den personen inte lallar

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? när man är whitelist så måste man kunna reglerna på servern och man måste respektera staffsen och alla andra på servern. de måste tydligt kunna reglerna ha alla regler klara för sig. de ska rpa på så hög nivå som de kan och rpa seriöst. inte dryga mot någon staff eller förstöra på något sätt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle vara så aktiv som möjligt o kunna hjälpa så många som möjligt för att hjälpa dom. Ha respekt mot alla oavsett vad. jag vill också ge alla en chans för o bli whitelistade. jag skulle vara tacksam om jag blev whitelist ansvarig för o kunna göra jobbet så mycket jag kan.

Hur ser din aktivitetet ut? på vardagar 14:00-01:00 och på helger och lov 11:00-04:00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? spelar bara på unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej inget speciellt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka