Nekad DJ | Medlem ansökning [LUDDE´]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DJ.

Aktiv Medlem
Meddelanden
3,529
Reaction score
50
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? dj_khalid_

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Jag har 2 karaktärer då jag gillar att bidra med bra RP på olika sätt på Unive i 2 olika världar. Min ena karaktär heter DJ, 20-årsåldern, som är född i Sverige, uppväxt i England men är nu tillbaka i Sverige. Han är halv svensk och halv engelsk (självklart har han dialekten också;). Hans pappa var mekaniker så han var uppväxt med bilar och kunnig. Utanför det så vände han sig till kriminaliteten då föräldrarna var skilda. Börjar DJ övertänka för mycket så vänder han sig åt det dåliga, alkohol och lite av andra substanser. DJ är väldigt bekant med många och har en bra social RP.

Min andra karaktär Ahmed Muhsin är en ny invandrad individ som bor och jobbar på ett Visa i Sverige. Då jag personligen är social så är Ahmed det också och gillar att arbeta med folk. Ahmed är intresserad av människor och inte saker och därför valde han den vägen till att hjälpa människor inom vården. Ahmed är utbildad men ny, trots detta älskar alla den oskyldiga Ahmed.

Varför jag borde bli medlemskap ansvarig är för att jag är mogen med åldern och huvudet. Jag har varit staff och tagit hand om ansökningar tidigare men tyvärr inte på Unive. Jag har erfarenhet och vill hjälpa denna server att växa och vara en del av den utvecklingen. Jag vet vad och hur man kollar plagiat då jag har en snart avklarad på universitetet nivå och jobbar med analysering vilket tillkommer mycket skrivande och kritisering. jag är inter rädd för att ta kloka beslut och med detta tycker jag att jag skulle vara till stor hjälp inom RPande och på Forumet där man skriver mycket och kollar igenom genuina ansökningar. Med andra ord är jag bekväm med att läsa, skriva och tala. Hoppas att jag gör ett bra intryck på en intervju.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som sagt jag Rpar på 2 karaktärer regelbundet och bidrar med bra social rp på fler än enbart 1 sätt. Mina karaktärer strävar efter social RP och inte enbart till att skjuta eller lallig rp. Utan RP ska vara RP och man ska hålla en så hög grad av RP som möjligt för sin egen utveckling, serverns utveckling. Jag tror att ifall man själv RPar bra smittar det av sig till andra spelare så att de också bidrar med en bra RP. Jag kan påverka RP med min uppgift att ta in medlemmar som faktiskt är här för att bidra med bra RP i grunden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna i situation eller scenario ska tillbringa till roleplay och tycka att det är roligt. Allt handlar inte om dig utan andra ska få ta del och ha roligt.

Hur hittade du Unive? Twitch, vänner och Tiktok

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka