Accepterad dj kavvek | Medlem ansökning [PekivanTi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dj kavvek

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? olof

Vad är ditt discord namn? djkaveek

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leffe Stor-sprutarn

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, lojal och kreativ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Leffe Stor-sprutarn och han kommer ifrån utlandet, hans familj var alltid taskig mot han och behandlade han som en slav och gav han knappt mat och nu bestämmer han sig till att flytta till en jätte fin stad i sverige som heter unive och han har bara hört bra saker om staden så han tycker de ska bli kul. I framtiden är han ute efter att bli rik han har alltid haft ett stort intresse för bilar men han har en annan plan om det it går som de ska, då kommer han gå den kriminella vägen då han har mycket erfarenheter i den kriminella världen där han kom ifrån.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med social rp o mycket kvalitativ rp och ha kul. göra seriösa samt roliga scenarion för båda parter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man ska låta den andra parten vinna scenariot så de vlir kul för båda parterna tex om jag brukar vinn mycket scenarion kan jag lägga mig i underläge för att ge den andra parten en chans till att vinna så de blir så roligt som möjligt för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag är ny till fivem.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm=Använder sitt fordon som ett vapen. suntförnuft=man ska utgå ifrån att de verkliga livet och man ska bara göra saker man skuller gjort irl o tänka efter. Rdm= att man dödar eller slår någon utan bakomliggande anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka