Nekad DJ. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DJ.

Aktiv Medlem
Meddelanden
3,529
Reaction score
50
Vad är ditt namn i verkligheten? Delav

Ditt discordnamn: dj_khalid_

Ange ditt födelsedatum 19 Oktober 2003

Varför ska just du bli staff? Jag som staff hade bidragit till Unive på så sätt att se till att reglerna som är grunden till RP följas och att få en hög RP nivå på Unive genom att göra förändring och se till att alla har en kul upplevelse på Unive med social RP och visa på att vi är ett community som bryr sig om sina spelare och har en hög standarden! Jag strävar efter rättvisa där alla ska kunna ha kul och inte råka ut för något man inte ska. Rätt ska vara rätt, fel och problem ska åtgärdas. Jag är den personen som står för mina personliga fel och tar ansvar vilket jag tycker är en bra egenskap, samtidigt är jag social och är en person som är lätt att ha och göra med. Vi har alla skyldigheter som staff vilket innebär att vi ska tillsammans hjälpa varandra, samarbeta och få rådgivning om hur saker ska hanteras. Genom att jag tar ansvar för mina skyldigheter som staff kommer jag att bidra och utveckla denna community. Min prioritet som staff är att hjälper våra spelare, utan våra spelare har vi inget community. Jag som staff vill vara skälet till att våra spelare stannar kvar och är lojala till servern, det kommer vara ett av mina mål som staff och hur jag kommer bidra. Jag ser mig som mogen i åldern och förnuftet och kan ta mig an rollen som straff för att bidra till Unive där alla tillsammans jobbar hårt. Jag känner många i staff teamet som jag ändå skulle påstå har något gott att säga om mig!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag ser brister där vissa staffs gör det absolut lilla minsta som staff. Jag kommer däremot göra så mycket jag kan och visa engagemang som staff. Jag kommer att vara aktiv i Reports, support och forumet och hjälpa andra staffs som ett team. Jag ser väldigt många spelare som kommer undan med allt från stora till små regelbrott. En stor vikt av bristerna är ursprungligen från Krim RP där många hamnar i konflikter som inte kan ske socialt och att poliserna inte alltid är ett offer heller. Jag ser att hitta en balans där man får både kvalitet och resultat på servern som är mitt mål och hur jag ska bidra. Många vågar inte ta åtgärd på vissa spelare men jag kan säga det redan nu, jag vågar!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag till skillnad från många så kommer jag som staff våga sätta ner foten! Jag upplever att det är vissa som inte vågar agera och ta åtgärder vilket leder till att Unive inte utvecklas. Jag agerar snabbt med förnuft till situationer och ställer dem till rätta. Varningar och regler ska uppmärksammas och är till för att följa. Bryter man mot reglerna ska man inte komma undan eftersom, då finns chansen till att regelbrotten
förekommer igen. Jag kommer visa engagemang och inte bara prata massa ord, för att ens aktioner säger mer än ord! Jag kommer uppmuntra andra staffs att tillsammans göra vad vi kan, hjälpa till när annan staff behöver hjälp. Vi vill tillsammans undvika överflödande i supportärenden, reports samt forumet. Jag kommer vara aktiv och smmarbeta med andra staffs för att uppnå målen unive sträver.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är opartisk och talar med en välkomnande ton med både spelare och andra staffs. Man ska vara självsäker och kunna visa sin seriositet. Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag planerar och prioriterar, rp gör jag inte så mycket utan gör mestadels MA arbete eller skola. Men jag har redan en balans och det kommer inte vara ett hinder.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan början av Februari 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Är förnuvarande MA men har en hel del erfarenhet och varit Admin på annan server.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka