Accepterad Dizzy | Whitelist ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dizzy

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198123140097/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jasper Skuthälla

Vad är ditt discord namn? Jappe#8092

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dizzy DeDe och har varit kriminell i väldigt många år, Dizzys bror gick tyvär bort i den undre världen och efter det har Dizzy börjat försöka ändra sitt liv o levnadssätt. Dizzy har ett väldigt stort intresse för bilar och gillar allting med bilar och fordon, han har jobbat i sin fars verkstad i flertal år och lärt sig ett och annat om bilar och han söker även jobb på något som har med bilar och göra. Dizzy har delvis tagit sig ur kriminaliteten men lite sitter fortfarande i han, Dizzy har en förmåga att skydda sin nära och kära till fullo och blir väldigt arg om någon skadar eller gör något mot hans omgivning.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag bidrar till bra och seriös RP och kommer bidra med väldigt mycket roliga scenarion och jag älskar att spela på servrar som är så pass seriösa och roliga som denna verkar vara! :)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag söker en Seriös och rolig server att Rollspela på och denna server värkar ha de jag söker, vad jag hört och sätt så verkar denna servern verkligen vara något för mig och jag kommer spendera väldigt mycket tid på denna server.

Hur hittade du Unive? Sveriges kändaste server och man ser den hela tiden så ja tänkte kolla upp lite om er och insåg att ni verkar ha kommit långt i rpnivån osv och därför söker ja wl hos just er.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med Rollspelet är inte som de flesta, de flesta spelar för makt och pengar men det bryr jag mig inte ett smack om, det jag vill få ut och som är mitt mål med RP är roliga stunder med de andra spelarna och seriös Rp, tidigare servers jag kört har jag fått så mycket roliga minnen och bra scenarion ja kollar tillbaka på och verkligen vill uppleva igen, därför söker ja in till denna för att försöka få uppleva de roliga och seriösa RPandet igen! :D

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej därför ja söker till eran! :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka