Nekad DIZE | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DIZE

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199111207863/

Vad är ditt namn i verkligheten? olliver

Vad är ditt discord namn? DIZE#7629

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter stefan anderson och han har haft en ganska svår uppväxt för hans föräldrar vart sjuka när han va ungifär 5 år så dom har för hans mästa uppväxt har hans föräldrar legat sjuka på sjukthus så han har bott hama hos sin mormor och morfar dom har varit snälla mot han men han vart mobbad i skolan för han hade inga föräldrar men det var bra att han hade två väldigt lojala kompisar som han hade med hela sin uppväxt tills han gick ut gymsasiet han tapa bort genom att dom flytta till en annan stad men sen efter fick han ett ganska bra jobb som sjukvårdare i några år sen börja han jobba på något annat

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag tycker att jag uppnår RP nivårena som unive har och kommer att han en bra RP och kommer försöka uttveckla min RP så mycket det går

Vad kan du bidra med till serverns RP? att jag uppnår serverns RP krav och kommer uttveckla min RP så mycket det går

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska inte bara spela för att vinna med att man ska spela för att det är roliga

Hur hittade du Unive? Det var den första servern jag såg på FiveM

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka