Dixie | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dixie

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Användarnamn: Dixie

Hur gammal är du? 15+

Vad heter du? Hugo

Vad heter du på discord? Dixie#1433

Mellan vilka tider kan du oftast spela?
Måndag=15:20-22:20
Tisdag= 15:00-22:20
Onsdag=14:30-22:20
Torsdag=15:40-22:20
Fredag=14:50-03:00 minst
Lördag=11:30-03:00 minst
Söndag=11:30-23:00
jag kommer inte spela hela dessa tiderna men typ så.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag hade riktat allt tid jag har till mindre saker som att svara på reports och liknande. Jag hade även specat runt och dvat bilar och liknande.
Mitt mål med alla servrar jag spelar på är att alltid ha ett bra humör och att alltid vara en trevlig och bra persson att be om hjälp. jag kommer inte vara den som väljer rp före att göra det man ska göra som staff (speca runt och liknande). jag vill som staff höja Rp nivån och att alla ska ha roligt jag kommer som staff göra allt för att förhindra dålig rp som folk som skjuter eller t.ex powergamar i en polisjakt. Jag kommer även som staff göra saker i discorden som att svara på folk som ber om hjälp i chatten till att hjälpa till i support kanalerna. jag kan allt inom comands och är bra på allt från att bringa någon till att banna. mer detaljer kan ges i muntlig då jag inte kan tänka på mer nu :)
Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har tidigare varigt staff på Enköping roleplay som var en ganska stor server back in the day. där fungerade det som så att man gjorde som ägarna sa att man skulle göra så fick man va kvar. den ska ha fungerat liknande till eran server då jag har läst era regler så är de liknande. Jag har även varigt staff på mindre servrar som inte fick fart. jag slutade rpa ett tag då mitt main konto blev hackat och jag har inte fått tillbaks det än idag så jag har förövrigt 0h på detta kontot.

Har du några tidigare erfarenheter? som sagt så har jag varigt staff på enköping roleplay och jag har ganska bra erfarenheter från det. jag kan allt från något simpelt som att bringa eller reviva något till att kicka eller till och med banna någon för att ha brutit mot serverns regler.

Vad kan du om skripts? jag kan absolut inget om skript så Ja. har inga problem med att lära mig.

Senast ändrad:
Den var inte helt kopierad men det var lite mycket inspiration
ber om ursäkt för det inget i livet kommer enkelt

Nekad, man kommer inte bli staff genom att ansöka i någon annans namn. Förstår inte syftet från ett allvarligt perspektiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka