Nekad Dissil | Ban överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dissil

Icke Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197969335463/

Ditt Hex-ID: 1100001008a64a7

Vad är din discord tagg? Zolle#2105

Vem var det som bannade dig? SBstyle.

Hur lång tid var din ban? 13 dagar. ungefär 10 dagar kvar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: kluvpo Anledning: Grov suntförnuft samt otroligt dålig rp då han byter jobb hela tiden Går ut om: 13 dagar Placerad av: SBstyle

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo jag vet absolut varför de just valde att banna mig. Jag har bytt jobb väldigt mycket på det senaste och då menar jag hela tiden och det kan jag själv accseptera att jag har gjort. jag vet inte vad som har kommit i mitt huvud även fast jag har fått massvis med varningar från staffs sen tidigare, Jag vet inte vad som nu än händer i mitt huvud gällande att bytta jobb hela tiden. från ingenstans väljer jag att göra det hela tiden och jag tycker själv att jag är riktigt dum i huvudet, Och till alla staffs helpers o sånt som har varnat mig ber jag om förlåtelse. Jag ber så mycket om förlåtelse för denna otroliga rpn jag har gjort med att bytta jobb hela tiden. Jag kommer att utveckla det som har hänt och kommer see till satt det inte sker igen, Det kanske har gåttt bara 2-3 dagar sen det hände men jag tycker att jag har lärt mig från mitt väldigt stora straff och det jag har begått. Så jag ber om ursäkt för det jag har gjort och jag kommer aldrig mer göra om det igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så sa jag upp mig hos polisstationen och skulle då bli kriminell. Sedan så ber Sbsyle att jag ska hoppa support och då berättar han hur mycket jag har gjort och han tar det rätta beslutet för detta, men jag skulle så gärna vilja rpa igen och jag ber så mycket om ursäkt somsagt och detta kommer aldrig ALDRIG mer ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va absolut inte en felaktig ban, jag gjorde ett stort fel och har då haft otroligt dålig rp. och jag kommer att utveckla min rp nivå.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jo jag minns inte riktigt inte mina tidigare bans, Men jag har haft lite små sv bans hr och där när jag va ny på servern vissa som jag då har är felaktiga. Men jag minns att i början när jag börja på unive så fick jag lite små bans här och där när jag inte visste riktigt reglerna än.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Yes, jag hade självklart kunnat gjort annorlunda med att inte välja att ha sån otrolig dålig rpa och bytte jobb här och där hela tiden. Jag ber så väldigt mycket om ursäkt. jag kommer see till satt detta aldrig aldrig mer händer igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ABSOLUT! jag har lärt mig svin mycket av denna ban även fast det kan ha gått runt 2-3 dagar, Jag har lärt mig att man inte ska bytta jobb hela tiden det ska vara 2 veckor i mellan. Jag kommer att see till satt detta ändras på snabbt och aldrig sker igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart hoppas att jag kan få rpa idag vore roligt.

Nekad, har tagit detta med dig och det är positivt och bra att du lärt dig och ångrar dig men du kommer få sitta av denna ban tyvärr.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka