Accepterad Dippossi | Ban överklagan [APELSINEN!!!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dippossi

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Användarnamn: Dippossi

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073914082/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Dippossi

Vad är din discord tagg? Dippossi#1693

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? våldtog

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag våldtog Pheobe med mina grabbar och jag sa till dom att man inte fick men de sa jo så jag gjorde det och ångrade det direkt efter scenariot men vi hade redan släppt ner henne för ett berg så jag kunde inte direkt säga förlåt eller nåt för att för den första våldtog jag henne och kan då inte säga förlåt och at vi hade släppt ner henne för ett berg så att hon glömde allt och tyckte direkt när jag gjorde det att det var synd men jag var tvungen att lyssna på grabbarna för de har mer makt än mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min grabb hade tatt in henne i sin bil och kom och hämta mig och min andra grabb och sen åkte vi till de röda garaget och robbade henne och sen tog av henne kläderna och sedan våldtog jag henne för mina grabbar sa det och de har mer makt än mig och då måste jag lyssna på dem och tyckte synd om henne när allt var slut men jag kunde inte säga förlåt för att hon hade redan glömt allt och då skulle de vart konstigt och ber om ursäkt och lovar att inte göra om det igen,sorry.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel och ångrar det jätte mycket för att jag både vill rpa på multi och för hon kanske tog åt sig på riktigt och för att det är en viktig regel även om den inte är uppskriven för människor som har gått igenom saker så sorry för det jag gjorde för jag vill kunna spela på multi

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit bannad för något sånt hör innan och lovar att inte bli det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte våldta henne utan bara robba henne.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja och har lärt mig av mitt fel jag gjorde så sorry för det jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

-rep du blev precis bannad så det känns inte som att du har lärt dig något och du ska va glad att du inte blev blacklistad för det är allverligt

-rep du ska vara glad att du inte fick blacklist, du blev precis bannad så tror du inte har lärt dig något av det. <3
Det har aldrig hänt innan så du vet väl inte ifall jag har lärt mig eller inte än

-rep du ska skämmas och ska vara glad att du inte fick blacklist, tänk om personen ni gjorde det på hade vart med om detta irl

Senast ändrad:
Vänta lite, detta är rp varför skulle man ej göra det det är många i irl som robbar/kidnappar som gör detta. inget fel +rep men om det stör folk soå måste jag tyvär -rep för det är också störigt för tjejer för dom känner sig dåligt i irl så -rep

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka