- Meddelanden
- 1,376
- Reaction score
- 97
Användarnamn: dippmannen123
Vad är ditt discord namn? Dippmannen123#2118
Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? Tildizzz123 #0359
Av vilken anledning ska personen avrättas? hon går runt till poliserna och sprider falska rykten mot mig som gör att hon sätter sig själv i denna sits hon har även gått runt och varit allmänt jobbig och spammringer mig och hon brukar gå runt och störa mig är jag jobbar hon har även gett mig vårdnad av väldigt mycke barn som jag sagt att jag inte har tid med
Hur ska personen Avrättas? jag ska kidnappa henne och ta upp henne på ett högt berg och där ska jag hugga bort lite kroppsdelar på henne och sen ska jag ta henne till havet och binda fast henne på piren och där ska jag putta ner henne i vattnet så hon drunknar tills dötts och sen hade jag tagit upp hennes kropp och huggt ut hennes hjärta och tarmar (alla kroppsdelar som går)
Med vilket vapen ska han avrättas med? kniv och eventuellt pistol
Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? 2-5 pers
Vad heter personen ingame? Isa Eriksson
När ska han bli avrättad? Så fort den här ansökan blir godkänd
Vad är ditt discord namn? Dippmannen123#2118
Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? Tildizzz123 #0359
Av vilken anledning ska personen avrättas? hon går runt till poliserna och sprider falska rykten mot mig som gör att hon sätter sig själv i denna sits hon har även gått runt och varit allmänt jobbig och spammringer mig och hon brukar gå runt och störa mig är jag jobbar hon har även gett mig vårdnad av väldigt mycke barn som jag sagt att jag inte har tid med
Hur ska personen Avrättas? jag ska kidnappa henne och ta upp henne på ett högt berg och där ska jag hugga bort lite kroppsdelar på henne och sen ska jag ta henne till havet och binda fast henne på piren och där ska jag putta ner henne i vattnet så hon drunknar tills dötts och sen hade jag tagit upp hennes kropp och huggt ut hennes hjärta och tarmar (alla kroppsdelar som går)
Med vilket vapen ska han avrättas med? kniv och eventuellt pistol
Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? 2-5 pers
Vad heter personen ingame? Isa Eriksson
När ska han bli avrättad? Så fort den här ansökan blir godkänd