Nekad Dinoee | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dinoee

Medlem
Meddelanden
253
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Dino

Ditt discordnamn: Dinoee#6643

Ange ditt födelsedatum 8 Mars 2006

Varför ska just du bli staff? Så anledningen till att just jag borde bli staff är att, känner att jag behöver hjälpa till lite på servern efter ett tag av spelande här på Unive. Jag har spelat på Unive i 2 år och så har jag varit med om massor av saker ingen ska behöva gå igenom med. T.ex. folk är korrupta på företag, bryter mot regler, förstör scenarion. Sjukt tråkigt att få se just detta på servern, så jag tänker varför inte bli lite mera hjälpsam på Unive med att ansöka till Staff. Känns att det behövs då det är ganska segt med folk som svarar i reports vilket jag förstår då det kommer flera reports i minuten. Men som sagt så vill jag kunna förbättra detta med att bli en snabb helper som alltid finns där för en. Mig borde ni just välja eftersom att jag är, snabb, smidig och kunnig just inom arbetet. Därmed ifall det någonsin är så att en spelare upplever en bugg så kan jag kika på det och kolla ifall det faktiskt är en bugg i spelet eller scriptet, är en ganska kunnig developer som har developat scripts då och då. Men gör inga från grunden men annars kan jag kolla ifall det är på scriptet eller spelaren. Vilket jag anser är bra så vi slipper be 320 att kolla på scriptet utan att det är något fel. Men är också ganska kunnig då jag lärt mig ifrån mina vänner som varit helpers förr, S1monnx och Truckspotter.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Så grejen är jag har ett schema då jag brukar ha träningar efter skolan osv.

SKOL VECKA
Måndag - 17:40 - 19:20 - 20:00
Tisdag - 17:40 - 19:20 - 20:00
Onsdag - 17:40 - 19:20 - 20:00
Torsdag - 17:40 - 19:20 - 20:00
Fredag - 15:00 - 23:00 - 00:00

LOV - HELDAGAR
Måndag - 12:00 - Beror på, kan vara länge! Om jag inte gör något
Tisdag - 12:00 - Beror på, kan vara länge! Om jag inte gör något
Onsdag - 12:00 - Beror på, kan vara länge! Om jag inte gör något
Torsdag - 12:00 - Beror på, kan vara länge! Om jag inte gör något
Fredag - 12:00 - Beror på, kan vara länge! Om jag inte gör något

Lördag - 12:00 - Beror på kan vara länge! Om jag inte gör något
Söndag - 12:00 - Beror på kan vara länge! Om jag inte gör något

Hur länge har du spelat på Unive? Så min tid på Unive började i 2021 och slutade dåligt i 2021 Augusti/Oktober. Men iaf har spelat på Unive sedan 2022 April sen dess har jag aldrig blivit bannad. Absolut inte ens en enda gång.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Erfarenheter som staff på just denna servern har jag inte så mycket utav då jag aldrig varit staff på Unive Roleplay. Men har goda erfarenheter inom just staff systemen, kommandon osv. Men jag vet ändå hur allting fungerar och hur det är. Lärde mig faktiskt lite av mina vänner Truckspotter och S1monnx. De lärde mig hur man liksom tog hand om ett ärende på ett fair sätt så båda parterna vart glada med beslutet och så lärde de mig några kommandon osv. Lite mera har de lärt mig men tar bara upp några av de just nu. Kommandon som jag kan skickar jag här nedan!

/TPM (Tpar dig till din marker)
/svban (Bannar en person i maximalt 1 Timme)
/kick (Sparkar en person från servern)
/revive (Hjälper en person som är död, Får bara användas i vissa situationer typ som en Bugg eller att något hänt i ett scenario.)
/dv (Radie) (Får bort en bil från mappen, Bilen kommer tillbaka efter restart, Man ska inte skriva in hög radie då det kommer att dva någon annans bil som ligger i närheten.)
/sqlban (Tid) (ID) (Anledning) (Bannar en person från servern)
/toggleid (Ser spelarnas ID som är i närheten, Kan vara användbart om du ska banna någon eller kicka)
/sqlbanoffline (hexID) (Bannar en person som är offline)
/giveitem (ID) (Får bara användas om det är viktigt kanske tjänste vapen eller nycklar till något företag du jobbar på)
/addkey (nyckelns namn) (ID) (Ger en nyckel till en person.)
/sc (Staff Chat)
/skin (ID) (Används bara till olika tillfällen. Men man måste vara i en kläd affär så att det blir så mycket RP som möjligt)
/freeze (ID) (Fryser en viss person med hjälp av ID)
/unfreeze (ID) (Tar bort freeze från en person som är freezed)
/spec (ID) (Tittar på spelaren)
/noclip (Gör dig själv osynlig)
/ooc (Skriver i OOC Chat, Så alla spelare ser.)
/setjob (ID) (Jobb) (Rang) (Ger någon ett jobb, ifall dem t.ex. jobbar på något ställe och är med i gäng och ingen är aktiv i gänget)
/goto (ID) (Teleportar dig till en spelare)
/bring (ID) (Teleportar spelare till dig)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Asså ärligt talat, Nej.

Senast ändrad:
++rep kan detta jobbet har fått vidare innan men han han ej att ta intervjuet men denna personen e mogen och så jävla bra och kunnig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka