Nekad dinmamma69 | Whitelist ansökning [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dinmamma69

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199057413462/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Fetsnabis#6969

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Bönan, han är 20 år gammal och är uppväxt i Göteborg. Hans mamma och pappa slog han när han vart liten om han inte skötte sig. Så varje gång nått sånt hände stack han hemifrån som redan 6 år, men när han skötte sig och hans pappa inte var arg mecka dom mycket med bilar.

Är någon taskig mot han blir han ledsen och arg lätt. Ibland kan han få utbrott om nån är taskig och ibland kan han bara dra därifrån.

Abdi gillar att mecka med bilar för han gjorde det mycket när han vad liten med sin pappa och farfar. Hans farfar gick bort i cancer när Abdi var 10 år gammal, och därifrån har han fått intresse att mecka med bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? För ja tycker det är kul och rpa på denna server, den tiden jag har kört känns det som en bra server och att folk är seriösa. Jag tar det på allvar och rpar som om det skulle vara riktiga livet. Och jag kommer vara tillfredställande.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det verkar ju som en bra server folk rpar seriöst och om man reportar nån så tar staffs tag i det direkt.

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner spela på den och då sa dom till at jag ska börja så ja det var väll det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Få ett roligt jobb och skaffa fina bilar och sköna vänner.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej ingen annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka