Nekad dinmamma69 | Whitelist ansökning [Boel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dinmamma69

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199057413462/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Fetsnabis#6969

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2007

Berätta om din karaktär. En 20-årig kille med namn Abdi Bönan som hade en svår uppväxt i Afrika där hans pappa dog i ett krig. Abdis mamma tog Abdi till multistaden för att börja om på nytt, Abdi som liten skötte sig och var en pratglad unge och kunde skaffa många vänner. Men efter några år i multistaden efter letande jobb och kris i pengar vände det hela, Abdi tänkte att han inte orkar mer att han kan tjäna pengar på ett kriminellt sätt istället. Abdis storebror som var kriminell hade uppmuntrat honom till att utföra kriminella handlingar. Efter några dagar började Abdi sälja narkotika, han tjänade massa mängder pengar och det fick han att fortsätta. Abdi är mycket smart när det kommer kriminalitet, han använder sig av många smarta tekniker.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är seriös när jag rpar, ibland kan ja klanta mig men det fixar jag så fort jag kan. Men jag ska också utveckla mig själv och min rp så bra jag kan. Jag ska nå mina drömmar på servern helt enkelt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Personerna och staffen på Multistaden verkar vara sköna och riktigt bra på rp så det är varför jag just vill bli Whitelist.

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner spela på den och då sa dom till att jag ska börja så ja det var det

Vad har du för mål med ditt rollspel? Få många bra vänner, skaffa fina bilar. Och bara chilla med gott folk och sköna staffs.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej ingen annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka