- Meddelanden
- 24
- Reaction score
- 6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199057413462/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: bubbelvatten 3
Vad är din discord tagg? Fetsnabis#6969
Vem var det som bannade dig? Goggle
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Halv ooc ingame
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag pratade ooc ingame.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en kille som döda massa folk, antingen blev han bannad eller lämna. Jag har hört många säga att dom får flygbiljett liksom så jag har altid trott att man får säga det och ja sa det så blev ja bannad för halv ooc ingame.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig men ja visste ju inte att man får säga det, samma som att jag har hört folk säga sandstorm istället för restart om ni fattar.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet inte riktigt men det har ju stått att jag har blivit det o sen 10 sekunder senare är dom borta.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte säga flygbiljett eller nämnt det.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, man inte får säga flybiljett om dom blir bannade eller lämnar efter något har hänt.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: bubbelvatten 3
Vad är din discord tagg? Fetsnabis#6969
Vem var det som bannade dig? Goggle
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Halv ooc ingame
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag pratade ooc ingame.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en kille som döda massa folk, antingen blev han bannad eller lämna. Jag har hört många säga att dom får flygbiljett liksom så jag har altid trott att man får säga det och ja sa det så blev ja bannad för halv ooc ingame.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig men ja visste ju inte att man får säga det, samma som att jag har hört folk säga sandstorm istället för restart om ni fattar.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet inte riktigt men det har ju stått att jag har blivit det o sen 10 sekunder senare är dom borta.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte säga flygbiljett eller nämnt det.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, man inte får säga flybiljett om dom blir bannade eller lämnar efter något har hänt.
Har du läst våra regler? Ja