Nekad Dinkleberg | Medlem ansökning (swet_mnky)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dinkleberg

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
57
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/dinkle321/

Vad är ditt namn i verkligheten? enzo

Vad är ditt discord namn? ?Dinkle#1101

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abu och är så gammal som 25år gammal. Han är uppväxt i Frankrike men föddes i Ghana. Hans pappa var mycket kriminell och därför blev han bort skiljd från abu. abu är som person som har en mycket stark personlighet och en mycket omtyckt karaktär som alla möjliga folk drar sig till för att prata av sig från allt om bilar till veckans nyheter som hänt. som liten har han inte haft en helt lätt uppväxt då han inte hade det jätte bra ställt i ung ålder och har därför tvingats till att alltid kriga för minsta lilla krona, han gör allt i sin väg för att få en jobb där han kan göra pengar fördagen. just för tillfället jobbar han som bensintillverkare och det trivs han bra med, tyvärr så kan dom allt större pengarna tyvärr locka han lite för mycket vissa dagar som sen leder till snedsteg som han i efterhand kan ångra när han tänker tillbaks hur han själv haft det. Hans dröm i livet är att hålla på med någonting som har med bilar att göra då hans pension i livet alltid varit bilar, han krigar för att en dag komma dit då han kan antingen stå som en säljare bakom en disk och sälja hans äls.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en ädel RPare och har spelat sedan 2019, jag vet hur man RPar på en bra nivå, därför kan jag bidra med bra RP och realistiska scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Efter en lång ban blev jag mer intresserad eftersom att jag märkte att RP nivån har höjts extremt mycket.

Hur hittade du Unive? Via MultiPvP

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna ha roliga scenarion och ha en bra och rolig tid framför skärmen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att vara kvar här så långt som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Senast ändrad:
-rep! då han var bannad när jag var del ägare på servern, och tycker verkligen inte att han borde bli godkänd, mvh kära pluto9010! philip du lär känna igen mig, puss på er :D

Tillbaka