Din farfar hos mig?
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vilken chefs-position ansöker du till? Trygg-Hansa
Vad heter du i verkligheten? Charlie
Vad är ditt användarnamn på discord? za_bebsi
Ange ditt födelsedatum: 30 September 2011
När fick du medlemskap på Unive? Ungefär 3 månader
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har jobbat som anställd på trygg-hansa tidigare, så jag vet hur jag ska bete mig och vad jag ska göra i varje situation. Jag var aktiv dagligen.
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Min första plan är att göra aktiviten bättre för den har varit väldigt dålig. Min andra är att man ska ha disciplin och vara trevlig mot kunder.
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer ha en bra aktivitet 3 timmar minst per dag siktar jag på. Jag har verkligen tiden för att vara chef för Trygg-hansa.
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? Charlie
Vad är ditt användarnamn på discord? za_bebsi
Ange ditt födelsedatum: 30 September 2011
När fick du medlemskap på Unive? Ungefär 3 månader
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har jobbat som anställd på trygg-hansa tidigare, så jag vet hur jag ska bete mig och vad jag ska göra i varje situation. Jag var aktiv dagligen.
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Min första plan är att göra aktiviten bättre för den har varit väldigt dålig. Min andra är att man ska ha disciplin och vara trevlig mot kunder.
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer ha en bra aktivitet 3 timmar minst per dag siktar jag på. Jag har verkligen tiden för att vara chef för Trygg-hansa.
Har du läst våra grundregler? Ja
Senast ändrad: