Nekad dikster12 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dikster12

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leonidas

Vad är ditt discord namn? Dikster12

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Muhammed Invandrarson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snygg orten farlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: växte upp i rinkeby och flyta till unive och tänker bli kriminell

Vad kan du bidra med till serverns RP? hjälpa med serverns rp och hur kul den är

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I FiveM RP innebär det att du medvetet låter motparten "vinna" för att skapa en mer underhållande och dramatisk story, eftersom en bra gemensam upplevelse alltid är viktigare än att din egen karaktär ska lyckas.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag blev bannad och jag märkte att jag förstörde bara

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm vdm nlf

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är snäll😘

Vad är ditt namn i verkligheten? Leonidas

Vad är ditt discord namn? Dikster12

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Muhammed Invandrarson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snygg orten farlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: växte upp i rinkeby och flyta till unive och tänker bli kriminell

Vad kan du bidra med till serverns RP? hjälpa med serverns rp och hur kul den är

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I FiveM RP innebär det att du medvetet låter motparten "vinna" för att skapa en mer underhållande och dramatisk story, eftersom en bra gemensam upplevelse alltid är viktigare än att din egen karaktär ska lyckas.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag blev bannad och jag märkte att jag förstörde bara

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm vdm nlf

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är snäll😘
jag mena ja på steam namn

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär gör en mer utvecklad bakgrund & framtid

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär gör en mer utvecklad bakgrund & framtid

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Muhammed är en 21-årig invandrarson från orten som flyttar till storstan för att tjäna snabba pengar, skaffa respekt och klättra i den kriminella världen.

är det bra?

Nekad.
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär gör en mer utvecklad bakgrund & framtid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka