Accepterad DifNoah99 | Ansökan till Servervakt [Rsmelle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

DifNoah99

Icke Medlem
Meddelanden
293
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad heter du på discord? difnoah#2998

Ange ditt födelsedatum 10 Oktober 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Är inne då och då nån timme per dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1år+

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan inte bifoga men jag har vart bannad 4 gånger. Kan inte bifoga bild.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hjälpa staffs och du har ett förtroende från staffs och du ska ta ta vara på det och en svs uppgift att ta hand om servern medans man rpar. Som att du kan kicka/banna personer ifall dem bryter mot reglerna eller dva bilar som står mitt på gatan övergivna för att minska prestanda problem eller att hjälpa icke medlemmar om de har buggade kläder genom kick-

Varför vill du bli servervakt på servern? Har vart de innan samt sv ansvarig i 2 månader så kan det och vill fortsätta ha förtroende och fixa de problem som finns. Neka it och skriv ¨du fick indragen typ igår¨ då det var en indragning som var för att jag glömde skicka ban-bevis en gång och har lärt mig och ska tänka på de. Har inte direkt missbrukat förtroende utan gjorde ett misstag som var rätt så lätt och de kan alla göra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är att vara korrupt som att dva massa bilar bara för att eller att banna folk som inte gör fel alltså vara korrupt och abuse är att ta de till din fördel alltså att ressa när du är död för att leva.

Tillbaka